RODO – LEPSZA OCHRONA TWOICH DANYCH OSOBOWYCH

※ Co to jest RODO?
RODO to nowe rozporządzenie o ochronie danych osobowych.

※ Co daje mi ta regulacja?
RODO zapewnia Ci większą kontrolę nad Twoimi danymi i wiedzę o tym, co się z nimi dzieje.

※ Od kiedy obowiązują zmiany?
RODO wchodzi w życie od 25 maja 2018 roku.

※ Czy jako klient mam jakieś nowe obowiązki?
W związku z wejściem RODO w życie, nic nie musisz robić. To my jesteśmy zobligowani dostosować się do nowych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.

RODO w skrócie

RODO to nowe zasady ochrony danych osobowych, które wynikają z unijnego Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych. Doceniamy to, że europejski ustawodawca zdecydował się wprowadzić RODO. Dzięki nowym przepisom wszyscy mamy większą kontrolę i ochronę nad danymi osobowymi. Dodatkową korzyścią dla klientów jest to, że wszystkie usługi będą teraz świadczone w bardziej transparentny sposób. Warto znać swoje prawa i zasady, na podstawie których różne podmioty i instytucje mogą przetwarzać dane osobowe. Poniżej postaramy się przedstawić najważniejsze zagadnienia dotyczące RODO:

Dzięki RODO możesz:

※ możesz wiedzieć, jakie dane przetwarzamy i co z nimi robimy

※ możesz poprawić swoje dane, gdybyś znalazł w nich ewentualne błędy

※ możesz przenieść swoje dane tam, gdzie będziesz tylko chciał

※ możesz usunąć swoje dane (możesz zostać zapomnianym)

Co robimy z Twoimi danymi stosując RODO:

 przetwarzamy dane zawsze zgodnie z prawem i w konkretnym celu

 przetwarzamy nie więcej danych, niż jest to konieczne

 dbamy o to, aby Twoje dane były aktualne, rzetelne i prawdziwe

※ zawsze chronimy Twoje dane i zapewniamy ich poufność

 imię

 nazwisko

 nick (nazwa użytkownika)

 płeć

 adres zamieszkania (adres płatnika)

 adres dostawy (adres wysyłki)

 adres e-mail

 telefon

 adres IP

 lokalizacja

 nazwa firmy (w przypadku firm)

 numer NIP (w przypadku firm)

 numer REGON (w przypadku firm)

 gdy wyraziłeś na to zgodę

 gdy realizujemy Twoje zamówienie (np. sprzedaż i wysyłka produktów)

 gdy wykonujemy zamówioną przez Ciebie usługę (np. newsletter)

 gdy publikujemy Twoją opinię lub komentarz na naszej stronie (np. opinia o produkcie)

 gdy komunikujemy się z Tobą przy pomocy formularza kontaktowego lub innych narzędzi online

 gdy mamy ku temu podstawę prawną (np. windykacja należności)

 gdy wymaga tego nasz (jako administratora danych) prawnie uzasadniony interes (np. badamy satysfakcję klientów, prowadzimy marketing bezpośredni, dostarczamy produkty lub usługi dostosowane do Twoich potrzeb)

Wizja prywatności iWALK Polska

W naszej firmie wiemy, że prywatność jest bardzo istotną wartością. Rozumiemy ją jako prawo do poszanowania naszych danych osobowych i kontroli nad informacjami na nasz temat. Dane osobowe wszystkich obywateli w Unii Europejskiej, również w Polsce, podlegają szczególnej ochronie. W naszej firmie respektujemy wszystkie uprawnienia naszych klientów. Ustawodawca europejski postanowił uregulować kwestie ochrony danych osobowych i prywatności, wdrażając ustawę RODO – Rozporządzenie o ochronie danych osobowych. Dało ono obywatelom Unii szereg praw i wprowadziło pożądaną transparentność. Przepisy RODO obowiązują od 25 maja 2018 r. i są nowym elementem rzeczywistości, do której cała Europa musi się dostosować.

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby w pełni przestrzegać nowych przepisów i jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie co do prawidłowości naszych działań. Powołaliśmy w tym celu Administratora Ochrony Danych Osobowych. Administrator czuwa nad tym, byśmy przestrzegali wszystkich reguł związanych z ochroną danych osobowych i chętnie odpowie, oczywiście z zachowaniem poufności, na wszystkie pytania naszych klientów. Informacje od Administratora Ochrony Danych Osobowych znajdują się pod linkiem (https://iwalk.pl/rodo-informacje/).

Priorytetem dla nas zawsze było i zawsze będzie bezpieczeństwo danych naszych klientów. Podlegają one bardzo szczególnej ochronie. Jeżeli przekazujemy komuś dane osobowe, to jest to ścisła grupa podmiotów, z którymi współpracujemy w celu realizacji zamówień, czy też usług. Dane te zawsze są bezpieczne, ponieważ stosujemy wszystkie możliwe i najnowsze zabezpieczenia technologiczne.

Do tego, ściśle stosujemy się do obowiązujących przepisów. Jesteśmy transparentni i jasno pokazujemy, jakie dane przetwarzamy, w oparciu o jakie przepisy, i jakie konkretnie prawa przysługują naszym klientom w tym zakresie. Udostępniamy te informacje na naszej stronie internetowej dotyczącej RODO (https://iwalk.pl//rodo-ochrona-danych/), jak również w polityce prywatności, która reguluje zasady ruchu w Internecie, w tym ciasteczek (https://iwalk.pl/polityka-prywatnosci/). Respektujemy oczekiwania i decyzje naszych klientów dotyczące przetwarzanych przez nas danych. Staramy się zawsze wyjaśniać wszystkie kwestie związane z danymi osobowymi w prosty i przejrzysty sposób.

Rozumiemy też, że nasi klienci mają różną wrażliwość i różne rozumienie na temat prywatności. Dlatego też oferujemy rozwiązania dla wszystkich. Szanujemy prywatność każdego i dlatego każdy nasz klient ma prawo zrezygnować z tego, byśmy do niego dzwonili, pisali lub kontaktowali się nim bezpośrednio. Oczywiście bardzo nam zależy na tym, aby móc do Was dzwonić, pisać, oferować nasze produkty i usługi, ale jeśli dokonacie innego wyboru, będziemy zawsze respektować wasze decyzje. Ci klienci, którzy wyrazili sprzeciw będą również mogli korzystać z naszych usług w sposób dostosowany do swoich preferencji.

Mamy wielką nadzieję, że dalej będziemy mogli współpracować oferując nasze produkty i usługi w bezpieczny sposób z poszanowaniem prywatności danych osobowych oraz Waszych preferencji.

Skontaktuj się z nami

Kto i w czym może Ci pomóc?

※ Pracownicy iWALK Polska – jeśli chcesz złożyć dyspozycję, która dotyczy Twoich danych osobowych – skontaktuj się z nami

※ Administrator Danych Osobowych – jeśli Twoja sprawa dotyczy sposobu, w jaki przetwarzamy dane w iWALK Polska – napisz do administratora na adres e-mail: [email protected]

※ Urząd Ochrony Danych Osobowych (wcześniej GIODO) – jeśli chcesz wnieść skargę na to, jak przetwarzane są Twoje dane osobowe – odwiedź stronę internetową https://giodo.gov.pl/