• Adres: Niemeńska 58, 15-161 Białystok
  • Godziny pracy: Pon.-Pt. od 8:00 do 16:00
  • Telefony: +48 609 240 609 | +48 605 582 605
  • Adres e-mail: sklep@iwalk.pl

Zamawianie produktów w sklepie

Jak złożyć zamówienie w sklepie?

Jeżeli już wybrałeś produkty, wybierz ulubiony kolor zamawianego produktu i następnie kliknij przycisk „Dodaj do koszyka”, a zamawiany produkt zostanie automatycznie umieszczony w koszyku. W razie potrzeby możesz nadal wybierać inne produkty w naszym sklepie internetowym, dodając je do koszyka. Jeśli już dokonałeś wyboru wszystkich przedmiotów, przejdź bezpośrednio do kasy, aby dokonać zakupu.

Jak mogę anulować lub zmienić moje zamówienie?

Przejdź do koszyka i sprawdź jego zawartość. Możesz zmienić liczbę egzemplarzy zamawianego produktu lub usunąć pojedyncze pozycje. Pamiętaj po zmianach nie zapomnij nacisnąć przycisku „Zaktualizuj koszyk”. Gdy już poprawisz wszystkie wybrane pozycje w koszyku i jesteś zdecydowany na zakup, kliknij przycisk „Przejdź do kasy”. W następnym kroku wprowadź informacje potrzebne do zrealizowania zamówienia (imię, nazwisko, adres, telefon, adres wysyłki, itp.). Następnie sprawdź wprowadzone dane i kliknij przycisk „Zamawiam i płacę”. W możliwie najszybszym czasie nasz pracownik skontaktuje się z Tobą, aby potwierdzić Twoje zamówienie.

Na co muszę zwrócić uwagę w trakcie składania zamówienia?

Przy zamawianiu podaj faktyczny numer telefonu i dokładny adres wysyłki, w przeciwnym razie przewoźnik nie będzie w stanie dotrzeć do Ciebie, a Twoje zamówienie zostanie anulowane. W zależności od gabarytów i wagi zamówionego towaru, a także podanego adresu dostawy, otrzymasz dostępne możliwe sposoby dostawy zamówionych produktów. Termin dostawy i koszt przesyłki kurierskiej są obliczane automatycznie przez system w zależności od podanego adresu dostawy, wagi i wielkości przesyłki oraz wybranej firmy kurierskiej.

Co jest ważne przy otrzymywaniu przesyłki?

W dniu dostawy należy mieć przy sobie włączony telefon, aby kurier mógł się z Tobą skontaktować.

Po otrzymaniu przesyłki należy dokładnie sprawdzić, czy paczka nie jest uszkodzona. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, pęknięcia lub rozerwania paczki należy ją otworzyć w obecności kuriera. Gdy stwierdzimy uszkodzenie, brak lub niekompletność zamówionego towaru należy koniecznie spisać protokół szkody z kurierem. Brak spisanego protokołu szkody w obecności kuriera podczas dostarczania przesyłki będzie skutkował brakiem możliwości dochodzenia odszkodowania od przewoźnika.

Z kim mam się skontaktować, jeśli mam jakieś pytania?

W przypadku problemów skontaktuj się z naszym wsparciem telefonicznym pod numerem telefonu +48 609 240 609 lub poprzez adres e-mail: sklep@iwalk.pl. Nasz zespół pomoże Ci szybko rozwiązać wszystkie problemy.

Nie chcę teraz kupować tego produktu, ale też nie chcę zapomnieć o nim. Co powinienem zrobić?

Możesz kliknąć przycisk „Dodaj do listy życzeń” znajdujący się przy każdym produkcie w naszym sklepie internetowym. Po kliknięciu wybrany produkt zostanie dodany do Twojej „Listy życzeń”. W każdej chwili będziesz mógł powrócić do zapisanego produktu w Twojej „Liście życzeń”.


Płatność za zamówione produkty

Jakie są dostępne metody płatności?

Nasz sklep obsługuje wiele metod płatności.

W przypadku dostawy zamówionych produktów przesyłką kurierską możesz zapłacić za zamówione produkty: gotówką przy odbiorze przesyłki, przelewem bankowym lub kartą płatniczą (MasterCard, Visa).


Pytania dotyczące produktów

Folia ochronna na ekran nie pokrywa całej powierzchni ekranu

Producenci folii, którzy posiadają doświadczenie w ich projektowaniu i produkcji, celowo zmniejszają ich rozmiary o około 0,3 – 1,3 mm (ale nie jest to regułą) po to aby:
– przy używaniu obudowy do telefonu, której brzegi zachodzą na krawędzie ekranu, folia nie była podrywana lub zahaczana przez tą właśnie zachodzącą na ekran część obudowy
– przy ekranach z owalnymi płaszczyznami krawędzi, np. iPhone 6, 6s, 7, Samsung Galaxy S7, folia dobrze przylegała do płaskiej części ekranu i nie była „zawijana” na owal, na którym jest narażona na poderwanie z uwagi na jej stosunkowo małą elastyczność, a przez to niemożność należytego przylegania do krawędzi owalnych

W każdym wypadku folie chronią najintensywniej wykorzystywaną część ekranu dotykowego, który jako taki chroniony jest w całości.

Obudowa porysowała mój telefon

To nie obudowa rysuje urządzenie, a zabrudzenia typu kurz i pył, które dostają się między obudowę a urządzenie na które jest założone. W zależności od warunków, w jakich używamy telefonu, zalecane jest co jakiś czas (raz na tydzień lub raz na miesiąc), zdjąć obudowę z urządzenia i wyczyścić ją od wewnętrznej strony, stykającej się z chronionym urządzeniem. Utrzymywane w czystości obudowy nie wpływa negatywnie na urządzenie, które ochrania.

Dlaczego moja obudowa porysowała się?

Taka jest właśnie rola obudowy, żeby absorbować niektóre oddziaływania zewnętrzne w celu uniknięcia uszkodzenia – w tym przypadku porysowania samego urządzenia.

Biała obudowa została zabrudzona w sposób uniemożliwiający jej całkowite wyczyszczenie

Faktura powierzchni i materiały, z którego zostały wykonane niektóre produkty są bardziej podatne na oddziaływanie ludzkiego potu, farbowanie ubrań, itp. W takich przypadkach połączenie tych wszystkich brudzących składowych może powodować nieodwracalne zmiany w kolorze produktu. Dotyczy to głównie kolorów bardzo jasnych, białych, w połączeniu z materiałem, który łatwo się brudzi.

Nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytania? Skontaktuj się z nami
Odpowiemy na każde Twoje pytanie!