Działania iWALK Polska w związku z koronawirusem (COVID-19)
Przygotowaliśmy dla Państwa specjalny poradnik w związku z pojawieniem się bardzo groźnego wirusa o nazwie – koronawirus (COVID-19). Zależy nam na zapewnieniu maksymalnego poziomu bezpieczeństwa w procesie sprzedaży oraz wysyłki produktów marki iWALK. Chcemy podzielić się z Państwem dobrymi praktykami i zasadami, na które należy zwrócić uwagę podczas zakupu produktów oraz odbioru przesyłek. Przygotowując ten poradnik, korzystaliśmy z oficjalnych i wiarygodnych źródeł informacji. Zachęcamy do zapoznania się z naszym poradnikiem.
Podstawowe informacje na temat koranawirusa (COVID-19)
Obejrzyj krótki film Głównego Inspektoratu Sanitarnego:
Odwiedź stronę Głównego Inspektoratu Sanitarnego:
https://gis.gov.pl/aktualnosci/przydatne-materialy-o-koronawirusie/
Zmiany jakie wprowadziliśmy
1. Podjęliśmy decyzję o czasowym zawieszeniu „odbiorów osobistych” celem zmniejszenia ryzyka potencjalnego zarażenia.
2. Postanowiliśmy wyłączyć możliwość składania zamówień „za pobraniem”, aby wyeliminować transakcje gotówkowe lub konieczność wpisywania kodu PIN przy płatności za pomocą terminala płatniczego pomiędzy Klientem a kurierem.
3. Uruchomiliśmy kilka nowych, bezpieczniejszych metod dostawy: InPost Paczkomaty, DPD Pickup, UPS Access Point. Dzięki nim możemy znacznie ograniczyć ryzyko zarażenia się wirusem.
4. Wyznaczyliśmy jedno konkretne miejsce w firmie do nadawania i odbierania przesyłek kurierskich, tak aby kurier nie musiał przemieszczać się po całej firmie.
5. Wyznaczyliśmy jedną odpowiedzialną osobę do obsługi całego procesu związanego z wysyłką i odbiorem przesyłek.
6. Wyznaczona osoba realizująca wysyłki i odbiory przesyłek została wyposażona w odzież ochronną oraz środki dezynfekujące.
Zalecenia dotyczące przesyłek
1. Zalecamy korzystanie z dostawy za pomocą usługi „InPost Paczkomat”, której idea opiera się na nadaniu i odbiorze przesyłki bez kontaktu z innymi osobami, co diametralnie zmniejsza ryzyko zarażenia.
2. Korzystanie z formy dostawy „InPost Paczkomat” umożliwia używanie aplikacji mobilnej InPost na smartfonach Apple i Android, dzięki której możemy zdalnie otwierać paczkomat bez konieczności fizycznego kontaktu z kokpitem sterującym urządzeniem.
3. Jeżeli korzystasz z tradycyjnej metody dostarczenia przesyłki pod wskazany adres – odbierz przesyłkę od kuriera w drzwiach, nie zapraszaj go do środka.
4. Odbieranie przesyłki od kuriera – umyj ręce i użyj środków dezynfekujących przed i po kontakcie z kurierem.
5. W przypadku ewentualnych płatności – staraj się używać kart płatniczych, płatności telefonem, zegarkiem zamiast tradycyjnych papierowych pieniędzy.
Sprzedaż produktów, bezpieczeństwo
Zapewniamy Państwa, że na chwilę obecną wszystkie zamówienia będziemy realizować na bieżąco, bez żadnych zmian.
Firmy kurierskie, z którymi współpracujemy (DPD oraz InPost), podjęły szereg działań mających na celu ochronę zarówno Klientów, jak i swoich pracowników przed ewentualnym zarażaniem wirusem.
DPD
Kurierzy mają prawo dostarczać przesyłki pod drzwi i bez podpisu odbiorcy pod warunkiem, że kurier nawiąże wcześniej kontakt z odbiorcą i odbiorca wyrazi zgodę na takie doręczenie. Rozwiązanie to ma zapewnić maksymalna ochronę dla adresata i kuriera podczas doręczenia.
InPost
Klienci otrzymują możliwość przekierowania swoich dostaw do Paczkomatów, gdzie ryzyko zakażenia jest minimalne. InPost dodatkowo wdrożył wewnętrzną procedurę higieniczną w swoich wszystkich sortowniach i oddziałach. Zostały utworzone punkty higieniczne wyposażone w dozowniki z płynami odkażającymi na bazie alkoholu. Wszyscy pracownicy oddziałów oraz sortowni mają codziennie mierzoną temperature oraz używają maseczek higienicznych. Dodatkowo w obiektach wdrożony został standard sprzątania analogiczny jak w instytucjach ochrony zdrowia.
Dodatkowe informacje
Będziemy Państwa informować na bieżąco o wszystkich kolejnych podjętych działaniach związanych z koronawirusem (COVID-19). W przypadku dodatkowych pytań, uwag i ewentualnych sugestii prosimy o kontakt na adres e-mail: [email protected]